Önskelista i hästväg

Tjaaaa

Har lite smått börjat fundera på vad jag önskar mig, fyller ju år i december och sen blir det ju jul också =) Här kommer lite grejer på "önskelistan i hästväg"

1

Lyxigt kombitäcke av mycket hög kvalitet. Användbart som svett-, stall- eller transporttäcke. Snabblås i fronten och löstagbar kort gjord i sadelgjordstaden. Perfekt täcke att glänsa med på tävlingsplatsen kostar 995:- på www.erikshastshop.com
Det går att få fram en större bild här: http://grand-prix.se/product_info.php/products_id/1677

2

Hela serien

3

Lindorna och schabraket, täcket är längst upp på listan (a)

4

5

6
Xtreme Horse makeover i Lerum erbjuder makeover för hästar samt säljer hästprodukter och hästvårdsprodukter
Någon typ av svarta läderskydd, behöver inte vara just dom här

7


Bred ergonomisk tömkörningsgjord

Ja, det var väl en del av grejerna som jag önskar mig. Det är ganska dyra grejor, men något av det kanske jag kan få =) Just nu vill jag ha det gröna Pessoa täcket mest (a) Men vi får se =)

Ha det bra!/Hanna


Kommentarer
Postat av: andrea ådin - hästblogg!

sv: haha ja ellerhur.

man såg direkt när hon kom in på banan hur sämst de skulle gå (darför skratta vi i slutet för vi hade rätt) xD

man skulle ju slänga upp henne på ett stissigt varmblod eller något, sen låta henne piska på den, så får man se vad som händer (a) haha! :D

2010-10-23 @ 22:05:21
URL: http://andreaadiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0