Mr. Perfect doesn't exist my little friend

Tjaaa

Vad tycks om den nya designen? Jag tycker den blev superfin!!! Den är gjord av Tove Söderström, tack!

Hoppträningen idag gick ändå bra. På framridningen så försökte jag jobba honom låg i formen, men det var inte så lätt för han var grymt taggad! Sen gjorde vi en övning i galopp då vi skulle vara snabb och göra enkla byten, det gick inte bra alls. Han blev jättestressad så travade istället. Vi började hoppa fram på tre studs på böjt spår( det kommer bild på övningen) Det gick inte heller speciellt bra, han var alldelens för laddad för att hinna lyfta på benen ordentligt. Efter några gånger så tog vi det i trav istället och då gick det jättebra! Sen under själva huvudövningen så var han superfin!!! På slutet tog vi några språng på 90, ville inte  hoppa nå högre då han var så pass trött och han hade varit så fin på slutet så då avslutade vi. Nu kommer bilderna på övningarna =)

Galoppövningen

Studs


Jag har fått lite bilder av Angelina så jag kan lägga ut några=)


Kommer fler nån annan gång =)

NU blir det pizza i ers me Fia å sara^^
Ha det bra!/Hanna

Kommentarer
Postat av: sara

sv: tack, riktigt fin häst du har. :)

2010-10-17 @ 16:53:53
URL: http://theponnyryttare.blogg.se/
Postat av: sara

sv: okej, vad sund. :P

2010-10-17 @ 16:58:23
URL: http://theponnyryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0