It can only make me stronger

Tjaaa

Igår vilade Tina, men idag så var det fullfart igen! Vägarna är så hårda nu så det blev mest skritt, men lite galopp upp för en backe också. Sen när jag skulle börja skritta hem så såg jag att det låg några stockar på en av lägdorna. Kunde inte låta bli att dra fram en. Tina är ju väldigt osäker i hoppningen som många vet, men guud vad hon hoppade idag!!! Barbacka och allt! Hon bara sattsade för fullt, busponii<3

 

Imorn blir det kanske att fara till srk och kolla på tävlingarna om jag tar mig dit.

Men nu ska ja käka sen blire mot kågeäng där kvällen ska spenderas med Edde Emma och Simon.

Ha det bäst!/Hanna 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0