Counting all the assholes in the room

Tjaaa

Idag så vilar pollarna, det blir hemmagjord sushi hos Emma med Simon och Edde =) Igår hade hästarna hos pappa varit på utflyckt på vägen.. Elle, Turre, Leppe och Bonsai ( vet inte hur hans namn stavas riktigt ) Men jag kunde då inte hitta någon skada på dom så det gick nog bra som tur va!

Imorn blir det nog ett lugnt dressyrpass på banan för Elle, eller ut efter vägen. Har inte riktigt bestämt mig än. Det skulle ju egentligen ha varit kurs för Ida Hellström, men den blev inställd pga. förkylning så det blir den 30onde istället. På söndag är det hoppkurs för Åsa Netterbrant, är riktigt taggad!

Såg i reklambladet från hööks att dom har ett ute täcke i reflex, inte bara men ändå ganska mycke.

( bild från www.hooks.se ) Jag tror det blir nästa " stora" inköp, är det någon som har provat det?

Har eventuellt ett par läderskydd ( fram) till salu, mörkbruna kan lägga ut bild om det är någon som är intresserad? =)


Ha det bäst!/Hanna


Kommentarer
Postat av: Sofia

Gilla:D

2010-10-15 @ 18:48:56
URL: http://olinlundmark.blogg.se/
Postat av: eliinh

jag är vilket pris?:D

2010-10-15 @ 22:01:24
URL: http://allthandlarinteommej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0